POBOČKA PARDUBICE

Pardubická pobočka byla založena již v roce 2002 a stala se pilířem a základnou celé FLEXIMY. V současné době patří k menším pobočkám, ale na své důležitosti nic neztratila. Sídlí zde vedení společnosti, technické, obchodní, personální oddělení a v neposlední řadě oddělení kvality. K samotné pobočce lze říci, že jsme skvělá parta, která se chlubí největší flexibilitou a tím dokážeme pomáhat ostatním pobočkám ve chvíli, kdy je to nejvíce potřeba. Otěže pobočky drží ve svých rukách pan Filip Kuthan.

Domácí stůl

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE

Česká firma FLEXIMA do sehraného týmu hledá pracovníka na pozici Obchodního zástupce. Portfolio služeb v oblasti kontroly kvality je rozprostřeno do 7 poboček (Pardubice, Kolín, Jičín, Liberec, Jihlava, Žatec, Plzeň). Úlohou této pozice je získávání nových zákazníků a péče o ty stávající, komunikovat s nimi v anglickém jazyce dle potřeby a být flexibilní pro účely obchodních jednání. Zázemí zajištěno v kanceláři v Pardubicích. Možnost nástupu od září.

Požadujeme:

  • středoškolské/vysokoškolské vzdělání,

  • obchodního ducha tělem i duší, co má nabídku a poptávku v malíku,

  • anglický jazyk slovem a písmem pro emailovou a telefonickou komunikaci,

  • flexibilní pro výjezdy k zákazníkům = aktivní řidič skupiny B,

  • výborná znalost práce na PC – Word, Excel, Powerpoint, Outlook.

Nabízíme:

  • nástupní mzda 40 000 Kč,

  • měsíční prémie dle obchodních výsledků,

  • služební auto, notebook, telefon,

  • možnost zkráceného úvazku či práce na živnostenský list.

  • pružná pracovní doba,

  • příležitostná práce z domova,

  • 5 týdnů dovolené,

  • sick days,

  • profesní vzdělávání,

  • sodexo FlexiPassCARD,

  • elektronické stravenky.

 

Životopis zasílejte na email: prace@flexima.cz

 

V případě dalších dotazů nás kontaktujte na 

telefonu: +420 731 155 976 či skrze kontaktní formulář.

Zaujala Vás tato nabídka práce? Kontaktujte nás.

SPECIALISTA VÝROBY

Pardubická pobočka firmy FLEXIMA hledá nové kolegy na pozici Specialista výroby.

 

Specialista výroby je pracovník s maximální časovou flexibilitou. Tento pracovník zodpovídá za plynulý průběh směny u zákazníka. Jeho úkolem je vytvoření pracovního postupu při vzniku nové zakázky, zaškolení nováčků na daný projekt, report ze směny a jiná další administrativa, kontrola pracovníků, komunikace s kontaktní osobou zákazníka a v neposlední řadě se aktivně zapojuje do kontroly samotné.

Požadujeme:

  • zkušenosti s vedením lidí,

  • praxe v technickém oboru,

  • profesionální přístup k práci,

  • maximální časovou flexibilitu (kdykoli kamkoli, včetně možnosti protáhnout týden o další směnu s tím, že si je jindy vyberete),

  • práce ve směnném provozu.

Nabízíme

  • zajímavou, různorodou, samostatnou práci v automobilovém průmyslu,

  • fixní mzdu 36 000 Kč,

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou,

  • stravenky,

  • firemní pracovní oděv,

  • práci v profesionálním týmu,

  • vedení férovým šéfem,

  • zázemí ryze české tradiční firmy.

V případě zájmu o více informací nás kontaktujte pomocí formuláře níže nebo kontaktujte naše personální oddělení telefonicky: +420 731 155 976.

Automechanik s tabletem